Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Teija - 12 maj 2010 17:26

  


Det har varit helt underbart väder idag. Promenaden med Nicko var en sann fröjd.


Vi har ju varit hundägare nu i drygt tre år. Nu har vi äntligen kommit underfund med att om vi riktigt ryter i och visar Nicko att han inte får dra iväg från tomten, ja då stannar han faktiskt och kommer tillbaka!


Hihi. Vi måste vara lite korkade som inte prövat det tidigare...


Men bättre sent än aldrig.


Gubben min for iväg för att knacka sten några dagar. Skönt för honom att komma iväg lite. Han är så orolig att jag skall bli ledsen att bli lämnad men det är rätt ok. Bara han kommer tillbaka. Som Nicko då... haha. Fast utan att jag ryter  


Ha en riktigt fin helg!


Ps, påskliljorna blommar för fullt i vår trädgård och tulparnerna slår snart ut. Åh, vad det är HÄRLIGT  

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards