Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Teija - 16 juni 2010 20:43

Vilken rubrik. Eller hur?


I måndags blev äntligen min man opererad. Klockan sex på morgonen var vi där och vid åttatiden var det dags att åka till operation.


Den tog nästan fyra timmar eftersom det var lite komplicerat eftersom det är så lite muskler i axeln tror jag. De bytte ut kulan och förstärkte själva skålen.


Efter sex timmar på uppvaket eller lite mer var han tillbaka till avdelningen. Mör men lycklig. Han var lite som i ett lyckorus igår tror jag... det var nog kanske morfintabletterna? Hihi.


Idag kom han hem. Härligt! 


Armen är i en mitella och på det långa såret är en kompress med tegaderm, alltså plast över. That´s it!


Nu ser vi fram emot att han skall ha så himla ont varje dag. Äntligen.


Hoppas att du har en fin kväll  

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards