Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Teija - 3 juli 2010 22:26

Förra helgen hade vi hand om en väninnas hund. En ursöt ettårig yorkshireterrier. Prata om stor vovve fast i litet format...


Dessvärre gillade inte vår katt arrangemanget. I alla fall tror jag att det är orsaken till att vi inte sett honom på nästan en vecka.


Ikväll var vi ute och letade.


Det blev lite komiskt för att samtidigt som A och E blev jagade av ett gäng kvigor en bit bort från vårt hem så blev jag också jagad av en huliganliga kossor.


Haha, ni skulle ha sett mig när jag slängde mig ut ur hagen under elstängslet.


Smidig som ett kassaskåp. Eller två  


Bara vi hittar vår katt!!

Av Teija - 3 juli 2010 11:29

    

A på vackra hingsten Rubin


  

Lite mer samlat...

  

En av de första spången i livet för unghingsten Xeriel. Hihi, inte lätt att veta då hur högt man behöver hoppa för att ta sig över.

  

Välutbildade hingsten Mezcalito som är helt blind


Igår hämtade jag hem A och hennes kompis från ridlägret. Det tar ett par timmar att köra dit. Så vacker väg och avkopplande!


Som avslutning var det hopptävling och A vann på Rubin. Jättekul och jag blev allt lite stolt.


Hoppas att du har det bra denna fina dag  


Ps, E var på samma ställe på ridläger en vecka tidigare men hon hade tappat sitt minneskort till kameran men nu är det återfunnet så jag skall lägga in några bilder sedan på henne med


Av Teija - 3 juli 2010 10:44

&hl=sv_SE&fs=1&"

Här är en fantastiskt informativa videos om hur man vet att sadeln passar. Kolla alla!


Gör den inte det får det negativa konsekvenser för hästen men det påverkar också ryttarens sits på ett sätt som jag tror att många inte är medvetna om.


Intressant och jättebra. Men klart är ju att det är bäst att ta hjälp av en som jobbar med sadelinpassning.


Här är en länk till hemsidan!

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards