Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Teija - 10 juli 2010 12:20

Har ju haft min SonyEriksson K810i i två år. I vintras körde jag ju över den med bilen så den har ju varit med om en hel del i sitt liv.


Nåja. Nu har jag ju kollat på mobiler. Men jag blir tokig. Det finns ingen jag vill ha.


Har du tips på en mobil med bra kamera så blir jag toppenglad!   

Av Teija - 10 juli 2010 12:04


Här sitter Nicko och gonar sig i kvällssolen. Det är E som har tagit bilden med sin nya kamera.


Nu har jag äntligen lite semester. Två veckor. Trivs ju på nya jobbet men det har tagit lite på krafterna måste jag säga.


Skönt att jobba lite på det egna kontoret, fixa hemma och umgås med familjen. Fast inte A. Hon åkte till den praktikplats hon var på nu på vårterminen för att jobba lite och ha det roligt med. Lite synd att hon är borta just nu alltså.


Skrattade gott åt henne igår. Vi var och handlade för 1 200 kr. Hon och hennes kompis skall vara borta i nio dagar. När hon klev ur bilen för att ta bussen sista biten till gården var kommentaren "undrar var närmsta mataffär är?" Hehe, den var bra!


Tror att de klarar sig: Potatis, ris, två paket pasta, två paket bacon, en stor påse frysta köttbullar, ett paket panerad fisk, ett paket på 800 gram köttfärs, en påse fryst kyckling, ett halvt kilo korv och tre starka korvar därtill... Plus en massa annat förstås. Kan ju tänka mig att de behöver komplettera mjölken förstås.


Haha, nu skall jag messa tjejerna och kolla att de inte svälter.


Ha en härlig lördag  

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards