Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Binda elpriset för vintern 2010/2011? Jaaaa!

Av Teija - 29 augusti 2010 17:21

Jepp, det gjorde jag idag.


Men jag vet ju att jag kommer att gråta. För binder jag det, ja då blir vintern som en ljummen sommarkväll hela vägen. Och hade det fått vara på det rörliga så hade det blivit isande arktiskt klimat här. Hihi.


Band helt enkelt för att vara på den säkra sidan. De flesta rekommenderar det nu och jag såg att de amerikanska väderexperterna tror på en mycket kall vinter här igen...


Men hur det än blir med det så tänker jag inte gruva mig... eller gråta - för nu vet vi ju i alla fall vad vi har.


Det blev ett ettårs avtal med Fortum. 97,12 inklusive skatt och moms. Bäst just nu enligt Elskling och de andra jämförelsesajterna. Annars är det ett tips att utnyttja rabattmöljigheter t ex om man är med i Villaägarnas.


Hoppas att du har det gott  

 
 
Nena

Nena

30 augusti 2010 11:47

Önskar att man kunde se in i framtiden i alla fall för att se hur vintern blir ;)

Ha det så bra!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teija - 24 oktober 2020 19:31

I våras var jag till min läkare som gav mig rådet att sluta ta Omeprazol. Har nog tagit dem i 10 år. Hon sade att de inte är bra för hjärtat, för hälsan. Så jag beslutade sluta. Det var inte lätt då jag ju förstört förmågan att skapa magsyra, min mat...

Av Teija - 17 september 2016 18:15

Vi äter rätt ofta vegetariskt... ikväll blev det en potatis och purjolökssoppa toppad lite med lite ost och persilja.   Stekte först 2 purjolökar, 1 stor gul och två vitlöksklyftor och ett par teskedar torkad timjan i botten av en stor kastrull i...

Av Teija - 1 augusti 2013 21:15

Jag bor ju inte kvar i villan som jag trivdes så bra i.   Men aldrig i livet att jag trodde att jag skulle längta så mycket tillbaka som jag gör. Det har gått i vågor. Just nu gör det fysiskt ont i mig om jag tänker på huset och omgivningarna. ...

Av Teija - 1 augusti 2013 20:48

Vår M har fyllt 22 år nu.   Måste säga att det var en pärs när hon föddes just för att jag inte visste något om Downs syndrom. Blev rätt deppig ett tag och gick benhårt in för att träna M i enlighet med Irene Johanssons metoder.   Vet inte om...

Av Teija - 15 juli 2013 22:20

I oktober förra året hände det. Jepp, M som har Downs syndrom och är 22 år nu flyttade till en egen jättefin lägenhet.   Beslutet var nog ganska enkelt för M eftersom jag och min man skilde mig och flyttade i sär. Blev som naturligt att Moa flaxa...

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards