Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Sisådärja - nu har jag färgat håret - inte så orange denna gång;)

Av Teija - 5 mars 2009 16:13

Kanske bilden inte är så rättvisande - men det blev hyfsat bra tycker jag:D


Speciellt som man man jämför med när håret blev alldeles orange, hihi


Lite mod kräver det att färga håret själv. Blev lite tveksam när färgen efter ihopblandningen blev grön!


Tjoho, men det gick ju bra så ny är man som ny.


Nästan i alla fall:D


Ps, scrolla ner lite så ser du hur det såg ut förut!

 
 
Truddelutt

Truddelutt

5 mars 2009 19:13

Snyggt!
Var ju tur att du inte blev grönhårig *fnissar*
Kramen!

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

5 mars 2009 20:09

En gång färgade jag slingor själv som blev alldeles för stor kontrast till min riktiga hårfärg. Då tog jag ett färgshampo och färgade hela håret blont och då blev de ljusa slingorna jättebra! Ja, herregud som jag har färgat!

http://singo.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

5 mars 2009 20:11

Marabou Premium Dark finns med pistage! Yammi!

http://singo.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

5 mars 2009 20:48

Fin färg!
Jag skulle också behöva färga håret!
Börjar bli för grått ; ))))

Sov gott!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Teija

6 mars 2009 10:36

Ja du Truddelutt, hade det blivit grönt hade det inte varit första gången! När jag slutade nian färgade jag håret grönt med karamellfärg. Två av mina kompisar färgade håret rött men det syntes knappast för de var så mörka i håret. Jag var så ljus så mitt hår var knallgrönt! Hahaha, jag såg inte klok ut;)
Idag skall jag handla, så skall jag testa chokladen, tack Singo!
Det gråa gick bort på mig Lena, så det går att fixa:D

 
Lena

Lena

7 mars 2009 22:19

Blev ju super bra.
Jag ska också ändra färg och måste då först blondera och sedan färga nytt.
Ska blir roligt och se hur de blir.

http://tjejernatva.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teija - 24 oktober 2020 19:31

I våras var jag till min läkare som gav mig rådet att sluta ta Omeprazol. Har nog tagit dem i 10 år. Hon sade att de inte är bra för hjärtat, för hälsan. Så jag beslutade sluta. Det var inte lätt då jag ju förstört förmågan att skapa magsyra, min mat...

Av Teija - 17 september 2016 18:15

Vi äter rätt ofta vegetariskt... ikväll blev det en potatis och purjolökssoppa toppad lite med lite ost och persilja.   Stekte först 2 purjolökar, 1 stor gul och två vitlöksklyftor och ett par teskedar torkad timjan i botten av en stor kastrull i...

Av Teija - 1 augusti 2013 21:15

Jag bor ju inte kvar i villan som jag trivdes så bra i.   Men aldrig i livet att jag trodde att jag skulle längta så mycket tillbaka som jag gör. Det har gått i vågor. Just nu gör det fysiskt ont i mig om jag tänker på huset och omgivningarna. ...

Av Teija - 1 augusti 2013 20:48

Vår M har fyllt 22 år nu.   Måste säga att det var en pärs när hon föddes just för att jag inte visste något om Downs syndrom. Blev rätt deppig ett tag och gick benhårt in för att träna M i enlighet med Irene Johanssons metoder.   Vet inte om...

Av Teija - 15 juli 2013 22:20

I oktober förra året hände det. Jepp, M som har Downs syndrom och är 22 år nu flyttade till en egen jättefin lägenhet.   Beslutet var nog ganska enkelt för M eftersom jag och min man skilde mig och flyttade i sär. Blev som naturligt att Moa flaxa...

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards