Direktlänk till inlägg 12 augusti 2009

Snuvad på konfekten;)

Av Teija - 12 augusti 2009 15:28

Ibland så hinner jag ju inte, eller så bara missar jag att gå in på någon blogg som jag uppskattar att följa.


Sedan kommer jag ju på det och så går jag in och kikar.


Många skriver ju vad som händer precis varje dag och har fått reaktioner och kommentarer och så vidare...


Hm. Så kommer då jag, fyra dagar sent och då känner jag mig blåst på konfekten liksom.


Hihi.


Det är inte lätt att vara bloggare;)

 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

12 augusti 2009 17:11

Svara på två inlägg samtidigt. Coachingmamma har jag försökt vara och det har gått bra. Nää, inte i allt men i det stora hela. Jag har alltid ställt upp när de gnytt men lärde dem tidigt att knyta sina skor själva ....

Det skulle finnas eett ställe där man kunde prenumerera på bloggarna så det kom ett mail när de uppdateras. Jag hinner heller inte med alltid. Nu har jag i alla fall hunnit med dig kära vän !!!
Kram på dig !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

12 augusti 2009 17:17

Så kan jag också känna ibland. Men man kan ju inte hinna med alla alltid.
Bloggar man vill besöka ökar ju också allt eftersom och det kan ju ta flera timmar ibland om man ska hinna med alla var dag.

http://nena.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

12 augusti 2009 22:35

Och jag gjorde inga inlägg nu på en dag på min Singo-sida. Det känns förfärligt!!!

http://singo.bloggagratis.se

 
Ann-Britt

Ann-Britt

13 augusti 2009 09:32

Det blir lite som ett gift med bloggandet. jag skrev inget igår och det är nog första gången sedan jag började blogga.
Du får spara till en regnig dag och sitta och läsa en drös med inlägg. Istället för en god bok...

http://gustavsborgpre.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Teija

17 augusti 2009 11:28

Hihi, man blir som gift med bloggen;) Ja, det tar tid... och det är roligt.
Det gäller att ha disciplin... och det har vi ju;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teija - 24 oktober 2020 19:31

I våras var jag till min läkare som gav mig rådet att sluta ta Omeprazol. Har nog tagit dem i 10 år. Hon sade att de inte är bra för hjärtat, för hälsan. Så jag beslutade sluta. Det var inte lätt då jag ju förstört förmågan att skapa magsyra, min mat...

Av Teija - 17 september 2016 18:15

Vi äter rätt ofta vegetariskt... ikväll blev det en potatis och purjolökssoppa toppad lite med lite ost och persilja.   Stekte först 2 purjolökar, 1 stor gul och två vitlöksklyftor och ett par teskedar torkad timjan i botten av en stor kastrull i...

Av Teija - 1 augusti 2013 21:15

Jag bor ju inte kvar i villan som jag trivdes så bra i.   Men aldrig i livet att jag trodde att jag skulle längta så mycket tillbaka som jag gör. Det har gått i vågor. Just nu gör det fysiskt ont i mig om jag tänker på huset och omgivningarna. ...

Av Teija - 1 augusti 2013 20:48

Vår M har fyllt 22 år nu.   Måste säga att det var en pärs när hon föddes just för att jag inte visste något om Downs syndrom. Blev rätt deppig ett tag och gick benhårt in för att träna M i enlighet med Irene Johanssons metoder.   Vet inte om...

Av Teija - 15 juli 2013 22:20

I oktober förra året hände det. Jepp, M som har Downs syndrom och är 22 år nu flyttade till en egen jättefin lägenhet.   Beslutet var nog ganska enkelt för M eftersom jag och min man skilde mig och flyttade i sär. Blev som naturligt att Moa flaxa...

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards