Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Teija - 10 juni 2009 10:16

Tjolahopp, då har jag kravlat mig ur sjuksängen:D


Bara att konstatera att denna vecka inte blev som jag tänkt mig. Igen. Hm. Någon som känner igen sig? ;)


Nåja, idag får jag sätta lite fart.


Vi skall se över kläder till avslutningarna för E och A imorgon. Dessutom skall vi köpa lite blommor och annat till lärarna förstås.


Helst skulle jag vilja hinna köpa presenter till tjejerna med men det blir nog svårt att hinna och orka med för den delen.


A hade skolbal igår kväll eftersom hon går ut nian. Hon var jättefin. Vi blir så stolta över henne, hon är så härlig:D


Verkar som balen blev ett minne för livet, hon var så glad när hon kom hem straxt före midnatt:D


M har avslutning på fredag, då åker vi dit hela familjen inklusive farmor.


Ha en härlig dag - hoppas det inte regnar för mycket på er - kram till goa bloggarvännerna!

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards