Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Teija - 5 januari 2009 09:14

Tänka sig att här går jag och tänker att nu minsan har jag umgåtts alldeles för lite med barn!


Det är så himla uppfriskande och roligt att umgås med barn. Jag mår så himla bra av det, det sätter fart på glädjen i livet.


Barn är så goa när de är små och sedan när de växer så man kan utbyta tankar - ja då blir det ännu bättre!


Hm, får kolla om det är någon i bekantskapskretsen som behöver lite barnvakt så jag kan göra en insats - både för föräldrarna och mig själv;)

Av Teija - 5 januari 2009 08:31

Igår var jag ju och shoppade och blev då erbjuden en demo av hudprodukter. I normala fall brukar jag allt smita förbi men det här fångade mitt intresse.


Det handlade om kroppsvård med havssalt med lite tillsatt välluktande olja. Jag fick peela min händer med detta. Jätteskönt!


Efter det blev det en snabbmanikyr på ett finger. Efter mjuk slipning av nagelband och nagel med en kloss som har tre olika ytor blev nageln polerad!


Wow, vad snyggt det blev... Sedan olja på nagelbanden och en skön handkräm efter det.


Ok, jag "gick på det"  och köpte havssaltet plus nagelvårdskitet för 500 kr. Väl värt pengarna för mig som verkligen vill ha finare händer.


Fixade alla naglarna igår och jag säger bara det: Det var precis vad jag behövde:D


Vad produkterna heter?


Jo, de kommer från ett franskt företag som heter Premier -  by Dead Sea Premier.

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards