Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Teija - 3 januari 2009 22:25

Sådärja....


Nu har min man fått sin spikmatta av mig.


En klar succé!


Haha, det bästa är att vår femtonåring gärna ligger och gonar sig på den!!!


Om jag provat? Nix. Men det skall väl bli det med. Vi har ju haft gäster så jag har väl varit för upptagen eller så...


Eller var det just det den skulle hjälpa emot?


Stress och sådant;)

Av Teija - 3 januari 2009 22:01

Ibland blir jag helt knäpp!


Istället för att minnas det jag verkligen behöver minns jag en massa saker som som faktiskt är helt oviktiga!


Kanske min hjärna har fått fnatt?


Jag kan minnas precis vilket plagg som köptes när och till vilket pris.


Eller någon kommentar en viss person fällt angående att man minsann skall tillsätta olja när man kokar spagetti - ja annars klibbar den ju ihop totalt;)


Men sedan kan jag inte minnas vad det nu var jag skulle köpa på Ica!


Suck.


Men vad spelar det för roll;) Man kan  ju leva på ganska lite eller hur?

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards