Alla inlägg den 1 april 2009

Av Teija - 1 april 2009 16:33

Idag har solen lyst så behagligt hela dagen. Så härligt bara, nu är det verkligen vår på riktigt:D


Ser verkligen fram emot när tulpanerna blommar.


Känns som det är dags att planera lite för sommaren faktiskt!


Men nu skall vi planera för morgondagen... E har klassfest imorgon så nu ville hon åka ner till centrum och köpa lite glittrig ögonskugga.


Hihi, ja är det fest så är det ju fest!!


Det blir nog mer köpt än ögonskugga om jag känner den unga damen rätt;)

Av Teija - 1 april 2009 12:34

Vet inte om jag är världens mes men jag har liksom inget behov av att hävda mig i något som helst sammanhang.


Haha, jag vet väl hur bra jag är ändå;)


Men det är klart ibland blixtrar det till.


Som när en person på Medtronics lista för föräldrar och andra också med anknytning till barn med diabetes, skriver som en rubrik att "det fanns en tid då funktionshindrade inte fick leva" och skickar med en länk till en artikel i en tidning skribenten själv har!


Han har dessutom besvärat oss med en massa reklamutskick tidigare vilket inte gör saken bättre...


Artikeln handlar om mordet 1995 på John Hron.


Ok. Vad har då detta med diabetes att göra?


Har man diabetes handlar det inte om man FÅR leva utan att man KAN leva alldeles utmärkt.


Så är det ju också så att ibland tittar ju mina döttrar på mejlen från denna lista. Hur kul är det då att läsa en sådan rubrik? Vad drar de för slutsatser då?


Stor, stor suck!

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards