Alla inlägg den 7 april 2009

Av Teija - 7 april 2009 19:55

Körde E till stallet, hon skulle sköta sin skötponny och försöka rida igen.


Innan dess var vi och handlade penseer! Vad härligt eller hur? :D


När jag kom hem lagade vi middag, tunn spagetti med ost och skinksås. Det blev ruggigt gott. Hm. Bästa kryddan är ju dessutom hungern;)


Efter det for A och jag till stallet för att hämta E.


Hon kom ridandes ur skogen precis, hon hade fått rida igen. De hade "rejsat" i skogen. Den ridläraren är bara bäst!


Vi passade på att fråga om det fanns plats kvar på kandarkursen för A. Ridskolan har lite kurser nu på lovet. Jo, det fanns plats men ridläraren ville fråga den som skulle hålla kursen om A platsar där... Hon trodde att det var ok men ville kolla i alla fall. Det är på ridskolans högsta nivå, så vi får se!


Nu är tjejerna ute och kutar.


De får mycket energi så här på lovet, det är en sak som är säker!


Själv skall jag ge mig i kast med att plantera penseerna... eller kanske jag tar det imorgon.


Vore bra om döttrarna kunde ge mig lite av deras energi;)


Av Teija - 7 april 2009 15:42

För ett tag sedan fick jag reklam från en tillverkare av trosskydd.


Och mycket riktigt fanns där några prover på trosskydden. Jajamensan, nu skall det vara en doft av kamomill!


Då tänker man att - jaha, vem vill då ha detta?!!!


Ja, varuproven måste ju användas, så snål och nyfiken är ju jag.


Haha - och nu kan jag ju inte tänka mig att köpa andra trosskydd än dessa.


Got me - Alldays;)

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards