Alla inlägg den 17 april 2009

Av Teija - 17 april 2009 10:07


Håller på att tvätta undan gardiner och annat lite udda.


Spanade ner i två krogar - hihi vilken felstavning det blev där då;), jag menar ju korgar - i tvättstugan.


Hmpf. Var kommer allt som skall manglas ifrån... Inte undra på att det är tomt i linneförrådet.


Så nu har jag manglat, manglat och manglat.


Men ännu är det inte klart fast jag manglat 50 handdukar. Varför i hela friden har vi så många?!!


Och dukar, örngott och lakan...


Men det skall bli skönt när det är gjort:D

Av Teija - 17 april 2009 10:02


Vi har lite minitulpaner som redan blommar.


De är så underbara!


Älskar verkligen tulpaner eftersom de är så levnadsstarka! Vilka andra blommor fortsätter att växa i vasen?


Hi hi, skall vara maskrosor då... Eller svavelörten. Tror den heter så... kanske skall knäppa en bild på den med? Suddig och fin;)


Ha det bäst, kramar på er alla!!

Av Teija - 17 april 2009 08:47

Den här helgen kommer att gå i ett huj eftersom vi har en hel del inbokat. Dessutom skall vi elda för den här helgen är det tillåtet att elda upp grenar i trädgården. Brukar vara trevligt för vi bjuder alltid hem vänner för det är ju bra läge att grilla och mysa lite:D


Så satte jag ju morgonkaffet i halsen. Öppnade ett brev från kommunen där det stod att vår snart tolvåriga E blivit placerad i en annan skola än den hon går i nu.


Haha. Vad skall det bli härnäst månne?


Fel var det i alla fall. Tur det, inte hade E blivit glad över det kan jag säga! De håller på att byta datasystem så det måste bero på det trodde assistenten på skolan...


Trevlig och go helg till alla:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards