Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Teija - 9 maj 2009 18:22


Sisådärja, då är potatisen i ugnen och grillen tänd. Men det blir till att sitta inne och äta för även om det är soligt så blåser det kallt...


Kanske vi skall ta oss lite gympa på den nya studsmattan innan middagen?

Tjejerna gillar verkligen studsmattan. Det är bra för blodsockret också! :D


Hm. Kanske bättre att klippa gräsmattan. Det ger också bra motion!


Av Teija - 9 maj 2009 17:40

Eftersom jag inte blev klar med jobbet för denna vecka så har jag varit på kontoret mest hela dagen och jobbat.


Tvättat har jag gjort också.


Oj. Röjde ur en viss persons garderob... Där fanns en hel del smått och gott att tvätta;)


Hittade också  en massa ensamma strumpor jag saknat.


Också ett sätt att ha lördag på, eller hur? En riktig höjdare;)


Nåja. Nu skall jag fixa middag. Det blir grillad fläskkotlett med klyftpotatis och champinjonsås.


Hihi, något mys får det vara denna lördag.


Fortsatt trevlig helg till den som läser detta! :D



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards