Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Teija - 1 maj 2009 16:39

Så satt vi där och mös igår kväll och åt middag hemma hos tjejernas farmor. En vän till oss alla var medbjuden också, det var mysigt.


Så när vi sitter där och nästan har ätit klart så ringer min mobil.


Eftersom jag inte når mobilen så bad jag vår femtonåriga A svara. Hon tittar inte på numret på displayen utan svara bara glatt "aloha" så ser hon helt förundrad ut och säger lite aha och så räcker hon mig telefonen.


Då är det en man som säger att han ringer från radio Dalsland...


Han börjar direkt spinna på det jag säger och snart räcker jag över luren till vår vän...


Som glatt pratar med denne person som påstår sig vara radiopratare.


Hahaha.


Kollade numret sedan, det gick till en kille i Uppsala. Kanske skall ringa upp honom och påstå något jag med... Vad tycker ni?


Fortsatt trevlig helg! Nu skall jag gå och städa klart. Våra gäster kommer snart. Då skall vi grilla kött och dricka gott rödvin därtill:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards