Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Teija - 5 maj 2009 14:15

Måste man så måste man, eller hur?


Men ibland har man ingen lust... det känns för komplicerat. Det finns problem att lösa och då känns det motigt.


Så gör jag allt annat som känns roligare för att slippa göra det som helt enkel måste fixas.


Det här är lite olikt mig faktiskt men så är det just nu!


Haha, någon som känner igen sig?







Av Teija - 5 maj 2009 09:53

Visst är det underbart med allt som blommar ute nu.


Njuter verkligen i fulla drag och är så tacksam över alla dofter, fåglar som kvittrar och annat jag saknat hela vintern.


Dessutom har de släppt ut kossorna på gården intill oss. Det är så mysigt att se dem skutta runt i början. De ser ut som ånglok när de kommer springandes för att kolla in Nicko vår hund. Precis som de aldrig sett en hund förut!


Just när E hoppade terräng i söndags fick jag ju tillfälle också att titta på alla underbara vitsippor som finns nu...


Så härligt så!


Idag hänger regnet i luften men vad gör väl det:;


Ha en fin dag:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards