Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Teija - 9 juli 2009 19:23

Idag har det regnat mest hela dagen.


När det regnade som mest ringde min mamma och var förtvivlad för hon förlagt sin legitimation och hur de än letade så fanns den inte någonstans.


Hon hade viktiga mediciner att hämta ut från apoteket och var så orolig för att hon inte skulle få ut dem.


Åkte alltså dit och letade. Hm. Efter att ha letat i en halvtimme hittade jag den i en byrålåda.


Det är inte lätt när minnet sviker en.


Hon blev väldigt glad när jag fann den... och det är inte varje dag precis jag blir kallad för ängel:D


Ha en mysig kväll!

Av Teija - 9 juli 2009 12:04

Så hade A, vår 15 åriga dotter bestämt att hon skulle gå och se Ice Age 3. Och lillsyrran deppade. Hon har ju gips på foten och hoppar fram på kryckor ju.


Så säger A: Men syrran. Häng med, vetja. Jag bär dig om det behövs!


Gissa om E blev glad!


Så de var ute och åt först och sedan var såg de Ice Age i 3D.


Jag blev så tacksam och varm i hjärtat.


Tack A! Du är bäst:D

Av Teija - 9 juli 2009 11:27

Igår fick vi bredbandet tillbaka! Hm. Tänk att det ändå gick att klara sig utan det.


Fast det var seeegt till tusen att surfa på den uppringda linan. Rena rama terapin;)


Fattar inte vad som gjorde att bredbandet lade av. Nu funkar det genom en bryggad anslutning. Det betyder att jag måste klicka på nätverksanslutningen för att modemet skall ringa upp. Förut så klickade jag bara på ikonen för Explorer.


En försämring med andra ord men jag upplever att anslutningen blev snabbare i alla fall.


Ha det bäst och kramar:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards