Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Teija - 15 juli 2009 15:57

Nu skall jag ta och åka ut till A som är ut till en liten gård där hon får låna denna häst att rida. Det är ett riktigt trevligt sto som är westernskolat men går att rida på "klassiskt" vis också.


Ser fram emot att träffa henne som äger hästen, det var längesedan och hästen också förstås.


A brukar rida med vanliga odelade tyglar men med westernsadeln.. Hihi, det är tungt som bara den att sadla hästen med den men man sitter väldigt skönt.


Bilden är från förra året.


Misstänker att de ridit ut i skogen då det är så varmt. 28 grader har vi!

Av Teija - 15 juli 2009 14:06

Skrev ju igår om det där hopplösa med att åka och handla något specifikt...


En av de vikigaste prylarna för mig är faktiskt att ha en tandborste som är bra. Tidvis kör jag med eltandborste men jag trivs inte riktigt bra med det.


Vill ha en handjagare som är lagom hård för att göra rent ordentligt med ett rätt så litet borsthuvud så jag kommer åt ordentligt längst bak också.


Och nu har jag hittat en ny sort som är så otroligt bra!


Köpte en mediumhård som var verkligt hård från början.


Men efter några dagar mjuknade den och nu är den så helt perfekt. Den är skön att hålla i dessutom.


Här är den Pepsodent Style Tech


Hm. Måste gå och borsta tänderna känner jag;)

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards