Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Teija - 24 februari 2009 13:39

Tänka sig hur det kan vara...


Vår A som är 15 år har fått för sig att hon skall kunna stå på händer.


Som hon övar! Så fort tillfälle ges så - vips, står hon på händerna mot någon vägg:o


Igår slog hon över helt och hållet. Hon slog sig lite i ryggen - men det var väl ingenting tyckte hon.


Senare stod hon mot ytterdörren som gick upp så hon trillade mot tröskeln. Hon slog i huvudet, axeln och knäet. Aj, aj, aj - men det var ingenting sade hon.


Så kom jag hem från stallet och tittar på hennes ögon och lägger märke till att hon har lite rött i vitorna, hm.


Så går hon och kollar i spegeln. Går iväg för att titta på tv en stund så hör jag hur hon ropar "jag ser ingenting".


Först tänkte jag att hon inte såg det lilla röda där i ögonen men så fattade jag!


Hon svimmade!


När jag kom fram till henne ville jag hon skulle vila lite på golvet men hon ville promt till soffan... Vit i ansiktet låg hon där och skrattade med benen uppåt för att få blodet till huvudet.


Vår femtonåring - mest hård utanpå en väldigt, väldigt mjuk inuti;)

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards