Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Är du hungrig på morgonen?

Av Teija - 13 maj 2009 10:03

Idag blev det en ganska sen frukost.


Hur är ni andra?


Är ni jättehungriga direkt när ni vaknar eller är ni som jag att det är lite startsträcka innan aptiten kommer?


Ett par matskedar med filmjölk brukar väcka aptiten på mig.


Inte helt fel på sommaren eller hur:D


 
 
Lena

Lena

13 maj 2009 11:49

Hejsan!
Jag kan inte äta frukost förrän det har gått någon timme på morgonen.Kaffe och flera muggar måste jag ha för att piggna till.
Hoppas du får en skön dag och kram på dig vännen!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

13 maj 2009 13:07

Jag har ju hunden idag som jag rastar först innan jag äter frukosten men när jag varit hundlös måste jag äta först annars känns det som man dör bara lite. hihi

Varvar allt från gröt, allbran, yougart etc. och bara det fyller magen med välbehag.

Idag har du ett litet ögongodis i min blogg och bara för dig!
Kramen!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

13 maj 2009 13:09

...nu hamna jag i en sådan där sitts igen som mitt blogginlägg handlade om. Gick verkligen förra inlägget iväg eller är det spärr på här?

http://sancha.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

13 maj 2009 17:25

Jag är hungrig direkt på morgonen när jag vaknar ; )))
Kaffe och smörgås, det är ett måste!

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

13 maj 2009 19:59

Har jättesvårt för att äta frukost direkt när jag vaknar. Får gärna gå några timmar.

Ja! fil är jättegott!!! :)

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

13 maj 2009 20:08

Jag är nattätare så hungern är stillad på morgonen, då blir det bara en kopp the och et löskokt ägg vi 06.30

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

13 maj 2009 21:06

Jag behöver minst en timme innan jag kan kasta i mig frukost. När jag jobbar äter jag inte förrän ca 2 timmar efter uppstigandet. Då börjar jag bli lite småhungrig :-)

Ha en fin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Sussie

Sussie

13 maj 2009 21:36

När hundarna är rastade och fått mat blir det kaffe och macka :)

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Teija

13 maj 2009 21:43

Hihi, nu blir jag ju frukostsugen fast det är kväll;)

Det är visst lite blandat med aptiten på mornarna! Det är nog vanan som styr mycket av detta... Men nog är det sunt att ha hund, det sägs ju att det är bra med lite motion före frukost.

Förlåt Sanna, jag är så slarvig ibland att jag glömmer att ta bort spärren. Fy på mig! Men vad spännande med ögongodiset:D

Hoppas ni har en gó kväll, tack för kommentarerna, kram:)

 
Filifjonkan

Filifjonkan

14 maj 2009 00:26

Hej Teija näe inte hungrig alls tar minst så där en 4 timmar efter jag vaknat innan hungern kommer men dricker alltid en kopp kaffe och äter en knäckebröd utan smör men med tomatskivor på direkt står mig länge framåt 12 tiden på det då blir det lättfil med ett par skedar musli och lite katrinplommonbitar iklippta gott! Filmjölk passar bra på sommaren varvar med risgrynsgröt om vintern ibland lättyoghurt.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teija - 24 oktober 2020 19:31

I våras var jag till min läkare som gav mig rådet att sluta ta Omeprazol. Har nog tagit dem i 10 år. Hon sade att de inte är bra för hjärtat, för hälsan. Så jag beslutade sluta. Det var inte lätt då jag ju förstört förmågan att skapa magsyra, min mat...

Av Teija - 17 september 2016 18:15

Vi äter rätt ofta vegetariskt... ikväll blev det en potatis och purjolökssoppa toppad lite med lite ost och persilja.   Stekte först 2 purjolökar, 1 stor gul och två vitlöksklyftor och ett par teskedar torkad timjan i botten av en stor kastrull i...

Av Teija - 1 augusti 2013 21:15

Jag bor ju inte kvar i villan som jag trivdes så bra i.   Men aldrig i livet att jag trodde att jag skulle längta så mycket tillbaka som jag gör. Det har gått i vågor. Just nu gör det fysiskt ont i mig om jag tänker på huset och omgivningarna. ...

Av Teija - 1 augusti 2013 20:48

Vår M har fyllt 22 år nu.   Måste säga att det var en pärs när hon föddes just för att jag inte visste något om Downs syndrom. Blev rätt deppig ett tag och gick benhårt in för att träna M i enlighet med Irene Johanssons metoder.   Vet inte om...

Av Teija - 15 juli 2013 22:20

I oktober förra året hände det. Jepp, M som har Downs syndrom och är 22 år nu flyttade till en egen jättefin lägenhet.   Beslutet var nog ganska enkelt för M eftersom jag och min man skilde mig och flyttade i sär. Blev som naturligt att Moa flaxa...

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards