Alla inlägg den 2 september 2009

Av Teija - 2 september 2009 10:02

A är på praktik på den ridskola hon brukar rida på denna vecka. Stackaren är så genomförkyld och hon bara vägrar att vara hemma.


Idag skulle hon dessutom vara där klockan sju redan.


Som den curlande coachingmamma jag är har jag skjutsat henne varje dag.


Jag är så hopplöst blödig av mig när jag ser hur dåligt hon mår. Inte vill jag att hon skall vara på stallet och slita hela dagen och sedan cykla fram och tillbaka dessutom när hon är sjuk.


Fast jag borde ju coacha henne ner i sjuksängen istället.


Hihi, någon som har intruktioner för hur man gör det? Och kanske har ett stadigt rep för att binda fast henne där, att låna ut? ;)


Önskar en fortsatt fin dag!


Ps, här regnar det men vad gör väl det. Tycker att det är lite mysigt faktiskt!



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards