Alla inlägg den 10 september 2009

Av Teija - 10 september 2009 08:17

Vår 16-åriga dotter A är så himla skön.


Idag åkte hon till en ny praktikplats. Hon har ju praktiserat på sin ridskola men märkte att det var för mycket andra praktikanter där för att det skall finnas tillräckligt att göra för alla.


Så stod hon där i dörren straxt efter halv sju och var på väg ut.


- Var har du ridhjälmen då, den skall du väl ha med?! undrade jag.


- Men mamma. Jag kan väl inte komma med en ridhjälm, det fattar du väl!! svarar hon.


Jag sade till henne att jag VET att hon får rida så det vore ju dumt att inte ta med den...

Hihi, hon såg ut som att jag föreslagit att hon skall ta med sig sporrarna och långpiskan också!


Nåja, hon tog med sig hjälmen och jag hoppas att hon får en rolig och lärorik dagGlad




Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards