Alla inlägg den 12 september 2009

Av Teija - 12 september 2009 13:15

Oj, vad veckan gick fort. Dagarna bara flyger iväg. Hihi, snart är det visst vår igen;)


Vaknade med lite oro eftersom jag glömde hjälpa M att kolla blodsockret igår kväll så jag hade noll koll på vad hon skulle ligga på. Men det var 6,4 och det är riktigt bra.


Hm. Men diabetes har man aldrig koppla av.


Nåja, men kopplat av lite har ändå vi gjort idag. Varit till stallet och både A och E har ridit. E är fortfarande kvar för hon skall vara med på en träning för poonycupen i hoppning. Hon är så glad så!



Nu skall jag och tjejerna hjälpas åt att laga lite sen lunch och sedan skall vi städa en liten sväng.


Härliga lördag eller hur?Skrattande


Hm. Kollade på smileysarna. När använder man smileyn "Foten i munnen"? Jag har då ingen aning?!!


Ha en riktigt fin dag!



Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards