Alla inlägg den 15 september 2009

Av Teija - 15 september 2009 15:07

Idag har jag inte hunnit jobba så mycket.


Följde med min mamma till doktorn och efter det var vi och åt en bit mat. Det var väldigt trevligt!


När jag kom hem för en timme sedan var jag så trött så jag lade mig på sängen en stund. ZzzZzzz Fy skäms på mig! Somnade nästan i alla fall.


Nu skall jag fixa lite här hemma och laga lite mat. Skall göra en köttgryta med grytgrönsaker och kål i. Hm, min gubbe älskar det. Och det är väldigt gott så här på höstkanten...


Vid halv sex åker vi till stallet. E skall rida. Här går det för runt med hästeriet.


Ja, jobba får jag göra imorgon då!





Av Teija - 15 september 2009 14:54

... och innehåller mer omega-3-fettsyror  som skall göra hjärtat friskare! Eventuellt kan det minska risken för cancer.


Såg en liten notis om detta i I Form som jag brukar köpa. Annars finns det en lite äldre artikel om detta här.


Vi brukar köpa just ekologisk mjölk, fil och ägg. Dessvärre blir det inte så mycket annat - men det är ju en bra början!


Hoppas att du har en bra dag precis som jag och njuter av det underbara vädret:D

Mat

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards