Alla inlägg den 4 september 2009

Av Teija - 4 september 2009 12:52

För fyra år sedan var vi i Finland och hälsade på släktingar, bland annat min mormor som nu är 96 år.


Vi var till min mammas barndomsgård som numera används som sommarställe av familjen. Det var fantastiskt att komma dit för jag hade inte varit där sedan jag var 15 år gammal!


Det konstiga var att allting kändes så litet. Antagligen hade jag en bild av att allt var så stort, speciellt köket men det var det inte alls.


Vi var där i oktober och det mesta var överblommat i trädgården men av blomman på bilden fanns det blommor kvar så dem tog vi frön av.


Har ingen som helst aning om vad blomman heter, men visst är den läcker?


Växten blir väldigt hög och rangling och just den här hade gått av så jag passade på att sätta den i vas.


Önskar er en härlig helg:D

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards