Alla inlägg den 7 september 2009

Av Teija - 7 september 2009 23:23

Ikväll har jag suttit en del här vid datorn och både jobbat och fixat och kollat lite annat... ja, ni vet hur det är;)


Var nyss ute på kvällspromenad med Nicko. Det var så underbart ute. Hoppas att det håller i sig så hösten blir lång och skön:D


Nu skall jag gå och kolla läget med M, hon är en riktig nattuggla. Kanske måste jag kolla hennes blodsocker även om hon sover ifall hon inte gjort det...


Sov gott:D

Av Teija - 7 september 2009 09:15

För en dryg vecka sedan blev jag ju rejält förkyld. Blev bra lagom till denna helg och då slog en ny förkylning till igen.


Hade köpt Eseberitox som finns på apoteket till A som också var förkyld och ville ha alla medikamenter som finns för att bli bra.


Testade dem och de hjälpte!


Förkylningen kortades av och blev antagligen mycket lindrigare. Wow!


Rekommenderar dem!

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards