Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Glöm inte fikat!

Av Teija - 15 oktober 2009 15:09



Tjoho, nu ringde de från verkstan och sade att bilen är klar att hämtas.


Hihi. Det känns allt bra att den är kollad och vinterdäcken på... nästa vecka skall den besiktigas. Får se om den överlever det;)


På hemvägen från verkstan skall jag hämta ut en massa från apoteket som är beställt. Jag är så himla glad att insulin och annat som hör till diabetesen är gratis för oss. Det skulle kosta mycket annars!


Ha en fin eftermiddag och glöm inte att fika lite också...


Kolla in den söta dansaren på videon!

 
 
Nettis

Nettis

15 oktober 2009 16:30

Tack snälla för din fina kommentar :) .

Åååh, mina högtalare till datorn funkar inte!!! Så jag får gå upp till syrran och kolla filmen sen :) .
Vad skönt att bilen är klar :) ! Hoppas att den rullar igenom besiktningen utan problem sen :) !
Jag lägger till dig bland mina länkar :) . Hoppas att det är ok!
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
lollo

lollo

15 oktober 2009 17:37

Hoppas på det bästa att bilen klarar besiktningen..
Jaa,det är bra att ni har det fritt med insulin..Jag har inte glömt att fika..Vilken underbar liten go kille som dansa,han såg så glad ut..
Ha en bra dag!☺
kram =)

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
lollo

lollo

16 oktober 2009 14:51

Hoppar in och önskar dig en underbar Fredag☺

Kramar!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Maddo

Maddo

16 oktober 2009 15:10

Nu har jag lunchat och fikat! Bra va? =)

Haha, jag tror det blev kaos på bloggplatsen och att folk rasade mot den bannern där uppe. =P bloglovin har ju nere så de följde väl deras sätt. Skulle vara bra om man kunde se information om bloggen där nere. Om den ändå ska vara där liksom. Om man är inloggad kanske man skulle kunna se om man fått nya kommentarer eller så. =) Jag har många idéer. =P

Haft en bra dag? Kramar

http://blogg.dreammaddo.se

 
Nettis

Nettis

18 oktober 2009 09:50

Tittar in och önskar dig en fin söndag :) !

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teija - 24 oktober 2020 19:31

I våras var jag till min läkare som gav mig rådet att sluta ta Omeprazol. Har nog tagit dem i 10 år. Hon sade att de inte är bra för hjärtat, för hälsan. Så jag beslutade sluta. Det var inte lätt då jag ju förstört förmågan att skapa magsyra, min mat...

Av Teija - 17 september 2016 18:15

Vi äter rätt ofta vegetariskt... ikväll blev det en potatis och purjolökssoppa toppad lite med lite ost och persilja.   Stekte först 2 purjolökar, 1 stor gul och två vitlöksklyftor och ett par teskedar torkad timjan i botten av en stor kastrull i...

Av Teija - 1 augusti 2013 21:15

Jag bor ju inte kvar i villan som jag trivdes så bra i.   Men aldrig i livet att jag trodde att jag skulle längta så mycket tillbaka som jag gör. Det har gått i vågor. Just nu gör det fysiskt ont i mig om jag tänker på huset och omgivningarna. ...

Av Teija - 1 augusti 2013 20:48

Vår M har fyllt 22 år nu.   Måste säga att det var en pärs när hon föddes just för att jag inte visste något om Downs syndrom. Blev rätt deppig ett tag och gick benhårt in för att träna M i enlighet med Irene Johanssons metoder.   Vet inte om...

Av Teija - 15 juli 2013 22:20

I oktober förra året hände det. Jepp, M som har Downs syndrom och är 22 år nu flyttade till en egen jättefin lägenhet.   Beslutet var nog ganska enkelt för M eftersom jag och min man skilde mig och flyttade i sär. Blev som naturligt att Moa flaxa...

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards