Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

Kanske man är i fel bransch? ;)

Av Teija - 26 oktober 2009 20:10

Omröstningen som jag haft här ett par månader visar att det finns intresse för spikmattor... eller så vill man inte ens prova!


Det är inte så många som röstat men inte en enda som lagt en röst säger att hon eller han har en spikmatta och att den är värdelös.


Intressant eller hur!


Så här blev det:

Vad tycker du om trenden med spikmattor?
Vilket vansinne! Inte kan väl en spikmatta kunna hjälpa! Skulle aldrig ens fundera på att köpa en.  
  29.7 %
Skall testa men jag har inte köpt en ännu...  
  29.7 %
Jag har redan en och den är toppen!  
  40.5 %
Jag har redan en spikmatta och den hjälper inte ett dugg. Bluff och båg, det är vad det är!  
  0 %

Totalt har 37 personer röstat.
Omröstningen startade 2009-08-12 23:57

 
 
Maddo

Maddo

26 oktober 2009 20:22

Jag köpte en spikmatta på ullared sist och den är grym :)

http://blogg.dreammaddo.se

 
Maddo

Maddo

26 oktober 2009 20:34

Jao, har du testat en själv?

Naw, så söt du är! Proffsfotograf är nog en bit kvar.. :P Kramar

http://blogg.dreammaddo.se

 
Nettis

Nettis

26 oktober 2009 21:14

Tack snälla för din fina kommentar :) .
Tack för att du påminde om spikmattan, hihi! Jag kom just på att jag har glömt att ligga på den både idag och igår ;) !
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

27 oktober 2009 09:24

Jag har inte investerat i nån spikmatta än. Och jag hör nog till dom som inte kommer testa heller.. Det gör ju ont ju hihi

Ha en bra dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Teija

27 oktober 2009 11:03

Jo, det känns ju lite Sussi men man kan ju mjukstarta med en t-shirt emellan. Det är värt att prova! Som Maddo säger så är den grym... hihi. På alla sätt:D

Det var ju bra att du blev påmind Nettis!

Ha en fin dag:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teija - 24 oktober 2020 19:31

I våras var jag till min läkare som gav mig rådet att sluta ta Omeprazol. Har nog tagit dem i 10 år. Hon sade att de inte är bra för hjärtat, för hälsan. Så jag beslutade sluta. Det var inte lätt då jag ju förstört förmågan att skapa magsyra, min mat...

Av Teija - 17 september 2016 18:15

Vi äter rätt ofta vegetariskt... ikväll blev det en potatis och purjolökssoppa toppad lite med lite ost och persilja.   Stekte först 2 purjolökar, 1 stor gul och två vitlöksklyftor och ett par teskedar torkad timjan i botten av en stor kastrull i...

Av Teija - 1 augusti 2013 21:15

Jag bor ju inte kvar i villan som jag trivdes så bra i.   Men aldrig i livet att jag trodde att jag skulle längta så mycket tillbaka som jag gör. Det har gått i vågor. Just nu gör det fysiskt ont i mig om jag tänker på huset och omgivningarna. ...

Av Teija - 1 augusti 2013 20:48

Vår M har fyllt 22 år nu.   Måste säga att det var en pärs när hon föddes just för att jag inte visste något om Downs syndrom. Blev rätt deppig ett tag och gick benhårt in för att träna M i enlighet med Irene Johanssons metoder.   Vet inte om...

Av Teija - 15 juli 2013 22:20

I oktober förra året hände det. Jepp, M som har Downs syndrom och är 22 år nu flyttade till en egen jättefin lägenhet.   Beslutet var nog ganska enkelt för M eftersom jag och min man skilde mig och flyttade i sär. Blev som naturligt att Moa flaxa...

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards