Alla inlägg den 23 december 2009

Av Teija - 23 december 2009 13:38

I söndags hade A och jag lovat att vi skulle ta hand om kvällsfodringen av hästarna i stallet.


Var ju tacksam att där fanns en annan medryttare som hade mer rutin på det hela och kunde svara på några frågor vi hade...


Nåja, glad i hågen mötte jag vad jag trodde var den personen som hjälpte oss på måndagen när vi var i stallet igen. Framförde förstås mitt varmaste tack.


Hihi, det visade sig vara fel person! Nåja, bad om ursäkt så var det ju bra med det.


Bara det att denna trevliga person infann sig ytterligare en gång kommandes utrifrån och igen trodde jag ju att det var den personen som hjälpte oss...  


Hahaha, hur dum får jag vara?   


Återigen framförde jag min ursäkt förstås. Som tur är så är denna person väldigt mysig och trevlig. Och nu lär jag ju känna igen henne framöver, passade ju på att fingranska hennes anletsdrag lite extra denna andra gång. Hm.


Gissa om A tyckte det var pinsamt. Hon höll ju på att krevera förstås...


Hihihi


Ha en bra dag  och ta det varligt denna dag som ofta är stressig för många!

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards