Alla inlägg den 23 november 2008

Av Teija - 23 november 2008 18:03

I torsdags kväll klockan 18 förra veckan släpptes ridkurserna som är under jullovet på den ridskolan där våra döttrar rider.


För att undvika full kalabalik så hade det satts upp en kölista där man fick skriva upp sig. Tjoho;)  Fast det blev plats 34 på listan så lyckades vi boka det vi ville.


Dessutom var det rätt trevligt att träffa en hel del folk man sällan ser eftersom ens barn/ungdomar gått skilda vägar i olika ridgrupper...


Ha ha, får nog räkna oss till de sanna entusiasterna;)



Av Teija - 23 november 2008 17:57

Huvaligen. Tuggade på en bulle idag och så knakade det till  och så kändes det som något trycktes in i tandköttet.


Hade lyckats bita av en tredjedel av tanden jag varit och rotfyllt. Suck!


Tröstar mig själv med att det här är ett litet bekymmer (om det nu är en tröst egentligen) jämfört vad med många andra får genomlida här i livet.


Ringde akut-tandis och fick veta att om tanden är färdigrensad och rotkanalerna fyllda med det material som skall vara där permanent så kan jag avvakta till imorgon med att gå till tandis.


Jag som var så glad att slippa tandis denna vecka...

Presentation


♥ V Ä L K O M M E N ♥

till min blogg:D

Skriver mest om små vardagliga ting men också en del om diabetes och Down syndrom.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards